środa, 5 lutego 2014

Hyuna w Vintage Glamour Look – wywiad

tumblr_inline_myyj2zMxs41qhqyq3
“Ponieważ pierwszy album Trouble zyskał wielką popularność, oczekiwania na drugi były bardzo wysokie. Oczywiście bardzo się tym martwiłam. Na szczęście słyszałam, że ludziom się album spodobał i bardzo mnie to uszczęśliwiło podczas promowania.”














http://kpoplivepolska.files.wordpress.com/2014/01/tumblr_inline_myyj3gxi1x1qhqyq3.jpg







































“Mimo, że noszę wysokie obcasy na scenie i tańczę w nich, jak zwykle cieszę się bardziej jak mam na sobie tenisówki.”
tumblr_inline_myyj45riRK1qhqyq3

“Lubię ubrania od Steve J i Yoni P. Szczególnie uważam, że ich kolekcja 2014 lato/wiosna jest najlepsza. Można powiedzieć, że mieli zabawę tworząc to, na pierwszy rzut oka.”
tumblr_inline_myyj4mvJYy1qhqyq3 (1)
Ona, która uważnie śledzi występy wszystkich debiutantów i która wyszukuje również wideo starszych muzyków, jeden po drugim.  Coś co pragnie posiadać, mówi nam to z ufnością. Ona, która rządzi w tym pokoleniu jako jedna z najlepszych idoli.
tumblr_inline_myyj5lJDYi1qhqyq3
Trouble Maker Chemistry Trouble Maker Chemistry, jest po prostu tak jak na scenie, chemia w 100%. Ja i Hyunseung oppa dopasowujemy się bardzo dobrze. Dlatego nasza chemia nie jest w 99% tylko w 100%. My jesteśmy szalenie skrupulatni jeśli chodzi o praktykę. Mocno staramy się pokazać doskonałą chemię.  Pracowałam bardzo ciężko, aby zanurzyć się [w koncepcie albumu]. Dzięki temu, wydaje się, że udało mi się przedstawić mój udział w realistyczny sposób.
O piosence Now- zagrałam rolę w teledysku jako kochanka. Tym razem do teledysku nagraliśmy dramat, więc każda scena była ciekawa. W szczególności jedna niebezpieczna scena, która nadal żywi się w mojej pamięci, jest to scena,  której kilka samochodów wyścigowych na zakurzonym podłożu jeżdżą ostro wokół nas. To było przerażające. W porównaniu do oglądania go przez monitor/telewizor, samochody była bardzo blisko nas. Dlatego, że byłam przerażona  Hyunseung oppa powtarzał “Jest dobrze” klepiąc mnie po plecach. Choć zwykle on żartuje dużo, on rzeczywiście wyglądał jakby był w tej kwestii poważny.[śmiech]
Co oznacza sexy dla mnie?- Seksowność jest to moja energia. Kobieta będąca sexy ma talent, który każdy z nas posiada. Jednak w moim przypadku, moja osobowość to bycie perfekcjonistą, która ciężko pracuje aby móc dać całego siebie na scenie, wydaje się, że mam możliwość pokazać mój seksapil jeszcze bardziej. To w końcu doprowadza mnie do zastanawiania się, czy nie byłaby to dla mnie szansa aby pokazać moje umiejętności. Zawsze o tym myślę jako coś co jest pozytywne.
Gdybym miała dać poradę dla kobiet, które chcą mieć seksapil, chciałbym powiedzieć, że aby być bardziej sexy muszą być pewne siebie. - Jeśli powiesz sobie “Dzisiaj jestem ładniejsza, dobrze wyglądam” jeśli poczujesz to sama twoje nastawienie do wszystkiego zmieni się. Dzięki temu pozytywna energia będzie przez ciebie przepływać.
Mówiąc o 4MINUTE i piosence “What’s your name?” Szczerze mówiąc to właśnie nie mężczyzna pyta kobietę “What’s your name?” [Jak się nazywasz?], zbyt oczywiste? Ale jeśli to odwrócisz i zamiast kobieta, która prosi mężczyznę o jego imię jest coś w tym ekscytującego i orzeźwiającego. I to musi być powód dlaczego piosenka “What’s your name?” jest taka popularna (śmiech).

Troublemaker VS 4minute VS Hyuna: Mimo, że to ta sama Hyuna, jest ona kompletnie inna.- 
zaczynając od włosów, makeup’u, ubioru to nic nie jest podobne. Ale gdybym musiała porównać to po promowaniu Trouble Maker  zawsze powtarzającym się słowiem było “cool” a nie “sexy”. I szczerze mówiąc to mnie ucieszyło. Czy śpiewałam w grupie czy solo zawsze chciałam wystąpić jako killer genre. Uważam, że coś w tym fajnego jak kobieta trzyma broń. Madonna jest dla mnie wzorem. Lubię jak jest coś zupełnie dziwnego gdy kobiety trzymają broń wycelowaną w mężczyznę.

tumblr_inline_myyj6cYgOi1qhqyq3
 Źródło: http://4mf-trans.tumblr.com/post/72389735730/interview-hyunas-vintage-glamour-look
i
http://kpoplivepolska.wordpress.com/2014/02/05/hyuna-w-vintage-glamour-look-wywiad/#more-21565

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz