sobota, 15 lutego 2014

Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem – Dzień 2: Bora i Soyu

qw

Ogólnie w tym poście miały być zdjęcia samej Bory albo Sistar19. 

Nie mogłam umieścić tutaj tylko zdjęć Bory, bo… było ich za mało. Niestety, Sistar ma dość mały fandom w Korei (w porównaniu z innymi zespołami z tak długim stażem), dlatego internet ubogi jest w ich ładne zdjęcia z lotnisk… Zostały mi tylko te fotki z portali informacyjnych, które zazwyczaj nie są w aż tak dobrej jakości jak te fanowskie. No ale niestety nie było ich wiele… dlatego też jest też kilka zdjęć np. ze spotkań z fanami (bo tam też jakby nie parząc idole też ubierają się po swojemu). 

Później myślałam o dołączeniu tutaj Hyorin, jednak kiedy przeglądałam zdjęcia nie bardzo podobały mi się jej outfity, dlatego wolałam w jej miejsce wstawić Soyu.
                                BORA :                                 

































                                  Soyu :                             
















Wydaje mi się, że style Bory i Soyu są w miarę podobne. To połączenie sportowych i trochę bardziej kobiecych ubrań. Z tym, że Bora częściej jest widziana w tej pierwszej, a Soyu w drugiej opcji. Myślę, że ich stylizacje są dość ciekawe, niby na co dzień, ale jednocześnie niebanalne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz